سنگ نما در ملت سنگ

سنگ نما در ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ
سنگ نما در ملت سنگ

سنگ نما در ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

میز ناهار خوری سنگی لوکس

از انواع سنگ های مرمر، سنگ مرمریت، سنگ چینی، گرانیت برای میز سنگی غذا خوری استفاده میشود. یکی دیگر از پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین سنگهای مورد استفاده در میز سنگی ناهار خوری، سنگ مرمریت است. این سنگ تنوع بی شماری در طرح و رنگ دارد و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا از خود نشان میدهد.

اگر در ساخت میز سنگی مرمریت، از پایه های فلزی استفاده شود، محصول نهایی بسیار زیبا و چشم نواز می شود. همچنین سنگ مرمر قابلیت عبور نور از خود را دارد. درنتیجه با نور پردازی مدرن و زیبا، میز غذا خوری ای خواهید داشت که مختص خودتان است.

میز ناهارخوری یکی از مهمترین اقلام در دکوراسیون داخلی به حساب می آید. بنابراین دقت در انتخاب میز مناسب باعث می شود تا یک فضای داخلی زیبا و دلنشین را داشته باشید. افزون بر این، از آن جا که میز ناهار خوری برای صرف غذا مورد استفاده قرار می ‌گیرد، زیبایی و قشنگی آن در هنگام غذا خوردن، دلنشین بوده و باعث ایجاد حس خوب در افراد می ‌شود.

به همین دلیل است که استقبال از میز های سنگی غذا خوری، در چندین سال اخیر بسیار زیاد شده است. به ویژه که ابعاد میز های سنگی در ابعاد سنگ اسلب می باشد و سنگ اسلب های طرح های بسیار خاصی و تک از سنگ طبیعی را به نمایش می گذارد.

علاوه بر زیبایی سنگ طبیعی دارای مقاوت و دوام بسیار بالا می باشد، قابلیت شستشو دارد و به راحتی تمیز می شود. دچار شکستگی و آسیب نمی گردد، و در برابر حرارت هم نیز پایدار است. با این حال تنوع سنگهای ساختمانی زیاد بوده که البته همه آنها برای ساخت میز سنگی مناسب نیستند.

کاربرد سنگ ساختمانی طبیعی تنها برای ساخت ساختمان نیست. هرچند که اصلی ترین کاربرد این سنگها برای این امر می باشد، اما با پیشرفت دستگاه ها و ماشین آلات مکانیکی، از سنگهای طبیعی برای ساخت مصنوعات سنگی هم استفاده می شود. مصنوعات سنگی ای که شامل آب نما، سینک روشویی و ظرفشویی، پایه آیفون، تابلو سنگ، انواع میز سنگی، کتیبه های تزیینی، گلدان و مجسمه های زیبا، قاب شومینه، قاب آینه، … می شوند.

source: میز ناهار خوری سنگی لوکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد