سنگ نما در ملت سنگ

سنگ نما در ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ
سنگ نما در ملت سنگ

سنگ نما در ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

انواع نمای ساختمان با سنگ

با گذشت زمان همچنان استفاده از سنگ نما در نمای بیرونی ساختمان نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه رو به افزایش می باشد. زیرا یکی از محبوب‌ترین و زیباترین طراحی ها برای نمای ساختمان، نمای سنگی با استفاده از سنگ نما می باشد. زیرا نمای خارجی ساختمان جذابت خاص و منحصربه فردی را به کل فضای ساختمان می دهد. و سنگ ساختمانی طبیعی متریالی است که این زیبایی را به تنهایی چندین برابر میکند.

از طرف دیگر متریالی که برای ساخت نمای ساختمان به کار می رود باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد؛ و به خوبی به ملات بچسبد. چون علاوه براینکه متریال مورد استفاده در نما در برابر عوامل تخریب کننده بسیار زیادی قرار دارد، باید به خوبی به ملات چسبده تا به مرور زمان از کار جدا نشود. اگر در بین مصالح ساختمانی جست و جو کنید، سنگ ساختمانی جز معدود مصالحی است که تمام این ویژگی ها را دارد. همچنین اگر دقت کرده باشید از لحاظ ارزش گذاری بر روی ساختمان، ساختمان هایی که دارای نمای سنگی هستند، قیمت بیشتری در مقایسه با دیگر ساختمان ها دارند.
سنگ چینی کریستال از خانواده انواع سنگ مرمریت است و به دلیل اینکه در هنگام ضربه صدایی همچون صدای ضربه به چینی از آن بلند می شود به آن سنگ نمای چینی گفته می شود. استفاده از سنگ چینی برای نما و فضای خارجی کاملا فنی و صحیح است. امروزه ساخت نمای بیرونی ساختمان با سنگ تراورتن بسیار رایج شده است. این نوع از طرح نما سنگ ساختمان، زیبایی خاصی دارد و می‌ توان آن را از دو جهت مختلف برش داد. موج دار و بی موج.
یکی از قدیمی ترین سنگهای ساختمانی برای نمای ساختمان، سنگ مرمر است که می توان آن را در بسیاری از بناهای باستانی مشاهده کرد. سنگ مرمر از جمله زیباترین و متنوع ترین سنگهای ساختمانی است و در برابر نور خورشید، گرما و سرما مقاوم قابل قبولی دارد. بارزترین مشخصه مرمر عبور نور از آن به دلیل خلوص بالا و شفافیت می باشد. سنگ مرمر به‌عنوان مواد اولیه منحصر به فرد، در تزئین ساختمان‌ های بزرگ و مجسمه‌ ها به کار می‌رود. و این سنگ در دسته سنگهای گران قیمت ساختمانی قرار دارد.
سنگ گرانیت سنگ به اندازه‌ای سخت است که در برابر انواع سایش ها، ضربه ها، تابش خورشید، بارش باران و برف، … مقاوم است. در عین حال به قدری مستحکم است که بتواند وزن زیادی را تحمل کند و به قدری خنثی است که در برابر هوازدگی مقاوم است و و به راحتی می توان آن را تمیز و ساب زد. 
source: ‫انواع نمای ساختمان با سنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد