سنگ نما در ملت سنگ

سنگ نما در ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ
سنگ نما در ملت سنگ

سنگ نما در ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

قیمت سنگ ساختمانی برای دیوار

یکی از بهترین کاربردهای سنگ ساختمانی، استفاده از آن برای تزیین دیوار های داخلی ساختمان می باشد. دیوار ها بخش مهمی از ساختمان هستند و به نوعی وزن سازه را تحمل می کنند. وقتی صحبت از دیوار ها به میان آید، جنبه تزیینی آن شاید خیلی پر اهمیت به نظر نرسد، درصورتی که این کاملا اشتباه است.

تزیین دیوار در نمای داخلی و خارجی ساختمان بسیار تاثیر گذار است. همچنین استفاده از سنگ ساختمانی طبیعی، متریالی است که برای این منظور به شدت پیشنهاد می شود. اما نه به صورت سنتی و استفاده از دیوارهای سنگی برای کل ساختمان.

خوشبختانه در حال حاضر سبک های جدید و فوق العاده زیبایی برای طراحی فضای داخلی ساختمان وجود دارد. شما با بهره گیری از آنها می توانید دکوراسیون داخلی خانه، محل کار، رستوران ها، کافی شاپ ها، … را به راحتی طراحی و تزیین کنید.

کاربرد دیوار سنگی

در هر ساختمانی، دیوار در دو فضا ساخته می شود. یکی دیوارهای نمای بیرونی که شامل دیوار حیاط، دیوار پارکینگ، … می باشد. و دومی دیوار های نمای داخلی هستند، از جمله: دیوار اتاق خواب، دیوار اتاق نشینمن، دیوار تلویزیون، دیوار شومینه، دیوار آشپزخانه، دیوار حمام و سرویس بهداشتی، … .

یک ایده بسیار عالی برای تزیین و استفاده از پوشش سنگی برای این دیوارها، استفاده از سنگ اسلب انواع سنگهای طبیعی می باشد. سنگ اسلب با به نمایش گذاشتن سطح وسیع تر و یکدست تری از سنگ، زیبایی دیوار و فضا را دو چندان می کند. به خصوص اگر دیوارهای کناری ساده باشند.

مزایای استفاده از سنگ ساختمانی برای دیوار

در مقاله های قبلی درمورد ویژگی های سنگ ساختمانی به طور مفصل صحبت کرده ایم. اما استفاده از سنگ طبیعی برای تزیین دیوار علاوه بر آن ویژگی ها، مزایایی دیگری را هم دارد، مانند:

  • سنگ طبیعی عایق صدا می باشد و از اِکو شدن صدا و پخش آن جلوگیری می کند.
  • سنگ ساختمانی در صورت انتخاب صحیح، عایق حرارت بوده و از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.
  • سنگ طبیعی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی دیرتر کثیف، و راحت تر تمیز می شود.
  • انتقال روح و حس طبیعت به فضا.

source: قیمت سنگ ساختمانی برای دیوار

سنگ مرمر سفید کف

شاید اکثر افراد فکر کنند در طراحی دوراسیون داخلی، از سنگ نما ساختمانی تنها برای کفپوش می توان استفاده کرد، که این فکر اشتباه می باشد. در ادامه درمورد کاربرد سنگ ساختمانی در نمای داخلی بیشتر صحبت می کنیم.

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان از مهمترین کارها برای زیبا سازی مکانی است که می خواهیم زمان زیادی را در آن سپری کنیم، به همین دلیل باید به طراحی و چیدمان تمام قسمت های داخلی ساختمان توجه زیادی داشته باشیم.

همچنین طراحی فضای داخلی ساختمان فقط محدود به انتخاب و سِت کردن وسیله و اسباب خانه نمی باشد، بلکه باید از همان ابتدا یعنی انتخاب و خرید مصالح برای ساختمان، به طراحی دکوراسیون داخلی توجه و فکر کرد.

زیرا این امکان وجود دارد که شما متریالی را برای فضای داخلی انتخاب کنید که بعدا برای ست کردن آن با اسباب و وسیله های مدنظرتان همخوانی نداشته باشد.

امروزه استفاده از سنگ ساختمانی در نمای بیرونی و داخلی بسیار رونق پیدا کرده است. خوشبختانه سنگ ساختمانی طبیعی از تنوع جنس، طرح و رنگ فراوانی برخوردار است و به راحتی می توان آن را با هر سبکی از دکوراسیون داخلی و با هر رنگی هماهنگ و سِت کرد.

سنگ نما با زمینه روشن

رنگ های روشن و خنثی از اولین انتخاب ها برای طراحی فضای داخلی ساختمان می باشند، زیرا با هر رنگ دلخواه دیگری به راحتی قابل ترکیب شدن هستند و همچنین این رنگهای روشن مورد پسند اکثر افراد می باشند.

بیشترین رنگی که در سنگ ساختمانی یافت می شود، سنگ های طبیعی با رنگ روشن، یعنی سفید و کرمی هستند. پس در زمان خرید سنگ برای استفاده در داخل ساختمان، دست شما برای انتخاب سنگ بسیار باز می باشد.

شما می توانید سنگهای ساختمانی با زمینه روشن را با رنگ های سرد مانند: سرمه ای، فیروزه ای، سبز، … یا رنگ های گرم مانند: قرمز، نارنجی، زرد، … و حتی رنگ های خنثی دیگر مانند: مشکی، خاکستری، … ترکیب کنید.

source: سنگ مرمر سفید کف