سنگ نما در ملت سنگ

سنگ نما در ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ
سنگ نما در ملت سنگ

سنگ نما در ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

کفپوش داخلی ساختمان

به همان میزان که نمای خارجی ساختمان اهمیت دارد، توجه به نمای داخلی خانه هم مهم و ضروری می باشد. وقتی صحبت از سنگ نما برای فضای داخلی می شود، مقاومت و پایداری سنگ ساختمانی به اندازه ای که برای نمای خارجی مهم است، از اهمیت کمتری برخوردار است، زیرا سنگ طبیعی در داخل ساختمان در برابر عوامل جوی قرار ندارد.

زیبایی، رنگ و طرحِ یک سنگ ساختمانی است که در میزان برابر و یا حتی بیشتر از مقاومت آن مورد توجه خریدارن سنگ قرار می گیرد.سنگ نمای داخلی بر اساس نوع کاربری به سنگ کف، سنگ ساختمانی پوشش دهنده دیوار، سنگ پله، سنگ سرویس بهداشتی و … تقسیم می شود.

ما قصد داریم در این مقاله درمورد سنگ نمای مورد استفاده به عنوان سنگ کف در فضای داخلی صحبت کنیم.

سنگ کف

می توان به جرات عنوان کرد که سنگ ساختمانی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در کف ساختمان می باشد، زیرا علاوه بر مقاومت بالا نسبت به بقیه متریال های ساختمانی، از تنوع طرح و رنگ زیادی برخوردار است.

همین امر باعث شده معماران و طراحان، سنگ طبیعی را با هر نوع سبکی از دکوراسیون داخلی و مصالح دیگر مانند چوب، شیشه، … هماهنگ کنند. سنگ ساختمانی طبیعی را می توان هم به صورت مات و هم به صورت براق در ابعاد اسلب، تایل و یا ابعاد سفارشی، به کار برد که استفاده از هر دو، مخصوصا سنگ براق، جلوه ای لوکس و شیک به فضا می دهد.

از دیگر ویژگی های استفاده کردن از سنگ برای کفپوش این است که نگهداری و نظافت بسیار راحتی دارد.اکثر سنگ های طبیعی را می توان به عنوان سنگ کف استفاده کرد چرا که ویژگی های لازم برای کف پوش را دارند. اما سنگ های ساختمانی مرمر، مرمریت، تراورتن، گرانیت و سند استون از کیفیت بیشتری برخوردارند.

source: کفپوش داخلی ساختمان

قیمت سنگ اسلب

کشور ایران از لحاظ منابع سنگ ساختمانی در بین تمام کشور های دنیا سرامد می باشد و از لحاظ تنوع در نوع و رنگ سنگ ها در رتبه نخست جهان قرار دارد.

در مقاله سنگ اسلب چیست و چه کاربردی در فضای ساختمان دارد؟ به صورت کاملا مفصل درمورد سنگ اسلب صحبت کرده ایم اما به طور کلی، سنگ اسلب به قطع های بزرگ سنگ ساختمانی گفته می شود که ابعادی در حدود 102*220 سانتی متر دارد. اما سنگ اسلب صادراتی چه نوع سنگ ساختمانی می باشد؟

سنگ اسلب صادراتی چیست؟

سنگ اسلب صادراتی شامل همه ی سنگ های ساختمانی مانند سنگ تراورتن، مرمریت، گرانیت، مرمر، کوارتز، … می باشد. در تمام دنیا تنها سایزِ سنگ اسلب به عنوان سنگ استاندارد پذیرفته شده است، به همین دلیل تمام سنگ های ساختمانی به صورت اسلب صادر می شوند تا کشور مقصد، در ابعاد دلخواه و کوچکتر آن را برش بدهد.

سنگ صادراتی اسلب را باید با ساب عالی، ضخامت یکسان و شفافیت بالا برش داد، لازم به ذکر است برش این سنگ باید بسیار دقیق و یکنواخت انجام شود تا بتواند کیفیت لازم جهت صادرات را داشته باشد.

source: قیمت سنگ اسلب